04 września 2018

Mix Piwa z Lemoniadą / Nowe smaki od WarkaRadler0 / grejpfrut z pomarańczą / jabłko z miętą

Jest i u nas orzeźwiająca przesyłka od WarkaRadler0
Świetnie, bo mogliśmy poznać nowe smaki. Warka znakomicie dodała nam orzeźwienia w te upalne dni i umiliła odpoczynek przy grillu w gronie znajomych. A Wy miałyście okazję już próbować nowych smaków WarkiRadler0?


Mąż dzielnie pomaga w tworzeniu zdjęć :)


Dajcie znać  w komentarzach jaki smak polubiłyście
@warka_radler #warkaradler0

25 komentarzy:

  1. Całkiem fajna alternatywa w gorące dni! Jeszcze nie piłam tej kompozycji smakowej...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to świetna alternatywa na upały :)
      Mnie bardzo przypadł do gustu smak GREJPFRUT Z POMARAŃCZĄ.

      Usuń
  2. Fajnie, że nie ma alkoholu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie piję piwa, nawet bez alkoholu. Po prostu nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile nas tyle smaków, nie wszyscy muszą lubić smak piwa, czy to z alkoholem czy bez :)
      Ja za piwem z alkoholem również zbytnio nie przepadam, choć jest jeden wyjątek, posmakowało mi Somersby smak jabłkowy, oraz water melon, teraz posmakowała mi również WarkaRadler bezalkoholowe grejpfrut.
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Jeszcze ich nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam ten grejpfrutowy smak :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko znajomych zaprosić i odpoczywać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Mnie również przypadły do gustu smakowego :)

      Usuń
  8. Jest w czym wybierać :) Świetne orzeżwienie na upalne dni - natomiast na jesień wolę grzaniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne na letnie orzeźwienie, ja również na jesień wolę coś innego

      Usuń
  9. Cytrusowe są najlepsze i jerzyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżynowej warki jeszcze nie miałam,ale nic straconego :)

      Usuń
  10. Dla mnie klasyczny radler najlepszy. Inny nie wchodzi w grę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jeśli klasyczny tylko lubisz,to trzeba to uszanować :) Nie namawiam na inny :)

      Usuń
  11. No i to są bardzo dobre pomysły!

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia