21 października 2018

Bell Nowa kolekcja Cosmic Girl

Cześć!
Biegnę Was poinformować, że w Strefie Piękna w sieciach sklepów Biedronka pojawiła się już nowa limitowana 
październikowo - listopadowa kolekcja "CosmicGirls" marki @bell_polska.
Cała kolekcja zawiera 18 produktów, znajdziemy w niej:
metaliczne pomadki, błyszczyki do ust z iskrzącymi drobinkami, cienie iskrzące do powiek w kremie oraz bazę, sztyfty do konturowania twarzy oraz błyszczące lakiery.
Niestety nie wszystkie kosmetyki z nowej kolekcji znalazły się w mojej kosmetyczce.
Poniżej przedstawiam Wam na co zwróciłam szczególną uwagę.

W całej kolekcji "CosmicGirl" możemy znaleźć 6 lakierów do paznokci, natomiast ja skusiłam się tylko na cztery z nich.
Satellite Luna (luna satelitarna),  Meteor Shower (deszcz meteorytów), Golden Aurora (złota zorza)  Rocket Star (gwiazda rakiety)


Poniżej zestaw do modelowania twarzy brązer i rozświetlacz
A może i Wy macie już coś z kosmicznej kolekcji i chcecie się podzielić swoją opinią?
Jeśli tak, to bardzo chętnie poznam Wasze opinie w komentarzach.
Piszcie śmiało :)
A już jutro prezentacja lakieru Golden Aurora


23 komentarze:

  1. Najbardziej ciekawi mnie ten zestaw do konturowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresował mnie ten bronzer. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brazer mnie zaciekawił, ma ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te lakiery - naprawdę błyszczą!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bell mnie ostatnio bardzo zaskakuje swoimi nowościami, oczywiście pozytywnie :) Lakiery wyglądają świetnie, takie błyszczące :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery wyglądają bajkowo <3 Mam nadzieję, że zdążę jeszcze się załapać i kupić je u siebie ;p

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo dobrego słyszałam o tych kosmetykach:) osobiście nie uzywalam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe produkty, ale moją uwagę głownie zwróciły te kredki do konturowania :)
    no ciekawe, chciałabym wypróbować :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej urzekł rozświetlacz w kredce. Bronzera jeszcze nie używałam

      Usuń
  9. Najbardziej podoba mi się lakier deszcz meteorytów, lubię takie mieniące się lakiery :) Na tą limitke chętnie spojrzę przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spojrzeć, ja wielbiam te limitowane kolekcje

      Usuń
  10. Kolorki są genialne ! Uwielbiam takie 💖😍
    Mega post!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kusi mnie ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może następna kolekcja przypadnie Ci do gustu.
      Nie każdy w końcu lubi błyskotki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. Bardzo podoba mi się kolor satellite luna, ale prawda jest taka, że na razie mam więcej lakierów niż czasu na malowanie paznokci... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery ładnie się prezentują 🙂

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia