22 października 2018

Bell / Cosmic Girl / Goleden aurora / różowe złoto

Bell / Golden Aurora /Star Struck, co możemy tłumaczyć jako "złota gwiazda zorzy polarnej."  numer 03
Jest to połyskujący lakier w kolorze różowego złota.
Cała kosmiczna seria jest połyskująca, więc jeśli ktoś kocha błyskotki i sreberka, to ten lakier jest w sam raz.

Ładna i smukła buteleczka z ciekawie zaprojektowaną zakrętką, na czarnym tle widzimy białe gwiazdy, grafiką nawiązuje do kosmicznej nazwy kolekcji.
Pędzelek nie za gruby, dzięki niemu paznokcie pomalujemy precyzyjnie i komfortowo.
Bardzo lubię lakiery z limitowanych kolekcji, są robione na świeżo, nie są zleżałe w sklepach, więc pomalowane na paznokciu trzyma się dłużej.

Jest dosyć dobrze kryjący, nie pozostawia smug na paznokciach. Pomalowany jedną warstwą prezentuje się całkiem dobrze, choć na moim zdjęciu pomalowane paznokcie są dwoma warstwami.

Skład produktu:
Jak Wam się podoba? Lubicie takie błyskotki?

16 komentarzy:

  1. Na pewno zachęca mnie to, że dobrze kryje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolorek, jednak ostatnio jestem fanką hybryd. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wygląda a ile dni się utrzymuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko utrzymuje się ok tygodnia, oczywiście wszystko w zależności jaką pracę wykonujemy, wiadomo

      Usuń
  6. Widzę, że skusiłyśmy się na ten sam kolor:D Chwyciłam go jak tylko dotarł do mojej Biedronki:D Potwierdzam, ma fantastyczne krycie, a co najważniejsze - jest bardzo trwały. Na moich miękkich, beznadziejnych paznokciach większość lakierów zaczyna odpadać potężnymi kawałkami już następnego dnia po pomalowaniu, ten trzymał się 4 dni bez zarzutów, piątego dnia pojawiły się drobne odpryski. Dla mnie rewelacja! No i ten kolor <3 Uwielbiam!
    Pozdrawiam! :)
    Tov

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor. Sama dawno nie malowałam paznokci niczym innym niż odżywką albo bezbarwnym lakierem :O

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam lubię błysk na pazurkach:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba są bardzo ładne, ja bym mogła mieć różowy odcień:).

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice color. I love it.
    http://keylineexim.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest przepiękny. Bardzo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia