20 marca 2019

Golden Rose - lakier do paznokci jednoetapowy - bogaty kolor - pędzelek maxi - nr 76 biały mat

Jak wam mija środa? U mnie od rana słoneczko i miejmy nadzieję, że już tak wiosennie i słonecznie pozostanie na dłużej, bo jak świeci słoneczko to aż chce się żyć.

Chcę Wam pokazać dziś lakier którego szukałam od dawna, jest to lakier zwykły nie hybrydowy od Golden Rose kolor  nr 76 typowo biała emalia. Oczywiście zaaferowana tym iż udało mi się kupić typowo biały lakier, nie popatrzyłam i nie doczytałam, że jest to lakier z maxi szczoteczką, czyli tą grubą, przeznaczoną do malowania szerszych paznokci.

Bardzo lubię lakiery Golden Rose i mam do nich wielki sentyment, rzadko kiedy mnie zawiodły, szczególnie lubię te kolekcje w małych buteleczkach Ice Color lub Prodigy Gel Colour.

Niestety lakier Golden Rose Rich Color Maxi Brush nie spełnił moich oczekiwań. Pomijając oczywiście moje niedopatrzenie z szerokim pędzelkiem, co przy moich delikatnych i wąskich paznokciach wychodzi od razu poza skórki, w ten sposób pomalowany nie wygląda zbyt atrakcyjnie, trzeba zatem się dużo napracować, by pomalować nim ładnie paznokcie.
Dodatkowo konsystencja tego lakieru jest dość gęsta (nie wiem czy mój egzemplarz nie był pierwszej świeżości, czy biała emalia po prostu z reguły jest dosyć gęsta) Nie będę w to wnikać. W każdym bądź razie, do tego lakieru się nie przekonałam.


A wy co o nim sądzicie?

26 komentarzy:

  1. Nie znam lakieru tej firmy, ale moje paznokcie też są małe i widzę że pędzelek trochę szeroki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie to nie maluję paznokci wcale, a już zwłaszcza na biało. Rzeczywiście pędzelek gigant o.o

    OdpowiedzUsuń
  3. Gęsta konsystencja i szeroki pędzelek to akurat ja poczytuję jako plus, mam gdzieś lakiery tej marki w kosmetyczce,

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię matowe lakiery, jednak na biały bym się nie zdecydowała, kolarzy mi się z korektorem.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pędzelek, ja nie maluję paznokci na jasne kolory bo moje wyglądają w takich źle

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna używam właściwie samych hybryd, ale pamiętam, że wcześniej ciężko mi było znaleźć biały lakier, który by mnie zadowolił :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzelek jest na prawdę wielki. Nie maluję paznokci, bo do pracy mi za bardzo nie wolno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam lakierów od GR.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zanim się przerzuciłam na hybrydy używałam lakierów golden rose ale z serii color expert i były całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba z reguły te emalie są gęste, inaczej musiałabyś malować kilka dobrych warstw. Dawno nie używałam zwykłego lakieru :D a z golden rose jeszcze dawniej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego lakieru ani marki :) Wolę raczej bardziej żywe kolorki :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzelek z lakierów tej marki właśnie mi się podoba. Aktualnie ich jednak nie używam, ponieważ wierna jestem lakierom hybrydowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To może być fajne tło na inne zdobienia:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Markę lubie ale lakieru nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt :) Znam markę ale nie miałam okazji testować :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Już wiele lat temu porzuciłam lakiery tradycyjne - nie mam do nich cierpliwości! Jednak to właśnie po te lakiery z Golden Rose sięgałam kiedyś najczęściej :) Teraz stawiam na hybrydy bądź na manicure japoński :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tę markę. Tania a dobra! Obserwuję i Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dawna używam tylko hybrydy, więc nie wypowiem się w temacie. Używam za to innych kosmetyków Golden Rose i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawie się zapowiada. Uwielbiam takie delikatne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię matowe kolory na paznokciach, często je stosuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tylko na bordowo robie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  22. Oo, ja już prawie nie pamiętam o zwykłych lakierach...teraz tylko działam na hybrydach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama swoją przygodę zaczynałam z Golden Rose i podchodzę do niej z ogromnym sentymentem! Uwielbiam zarówno ich lakiery jak i kosmetyki <3
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny odcień. Ponieważ w pracy mam wymogi co do dress code, to powiem Ci że rzeczywiście obok różnych wersji czerwieni i holograficznych, widzę go u siebie i chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia