02 września 2019

IL Salone Milano - Najnowsza linia Detox z węglem aktywnym

Kosmetyki marki Il Salone Milano są mi znane ze słyszenia od bardzo dawna. Są to Włoskie kosmetyki do włosów profesjonalnej jakości. Nigdy wcześniej, pomimo tylu dobrych opinii nie miałam okazji wypróbować ich na własnych włosach.

Od jakiegoś czasu mam okazję testować właśnie tą linię produktową, w najnowszej odsłonie DETOX. Do moich rączek trafił: szampon, odżywka i spray do włosów. A dziś przyszedł ten dzień gdy chciałabym napisać Wam kilka słów o tym jak te włosy po używaniu tych kosmetyków się zachowują. Także zapraszam serdecznie, jeżeli interesuje Was taka tematyka.


SZAMPON - IL SALONE MILANO - DETOX



Profesjonalny czarny szampon do wszystkich rodzajów włosów. W składzie szamponu szczególną uwagę przykuwa zawartość węgla drzewnego. Ma on za zadanie dokładnie oczyszczać nasze włosy, a także ma zmniejszać przyczepianie się tych zanieczyszczeń do naszej skóry głowy i włosów. Dobrze oczyszczona skóra głowy jest gwarantem, pięknych i lśniących włosów.

Moja opinia: Rzeczywiście produkt bardzo fajnie oczyszcza skóry głowy, poznałam to przede wszystkim po szorstkości włosów po ich umyciu. Gdy włosy takie właśnie są, oznacza tylko jedno że wszystkie detergenty nałożone na głowę, lakiery, odżywki, olejki, zostały dobrze wymyte. Produkt pachnie obłędnie, zapach długo utrzymuje się na włosach, dobrze się rozprowadza i fajnie się pieni. Czuć że skóra jest naprawdę lżejsza.

BALSAM - IL SALONE MILANO - DETOX


Czarna odżywka o właściwościach podobnych do szamponu, z taką różnicą, że w składzie zamiast węgla drzewnego znajduje się węgiel roślinny. Odżywka ma dodatkowo właściwości regenerujące włosy.

Moja opinia: Podobnie jak w przypadku szamponu odżywka przepięknie pachnie i jej zapach długo utrzymuje się na włosach. Jej formuła jest lekka i nadaje się do codziennego stosowania, żeby na szybko ujarzmić nasze włosy. Na pewno radzi sobie z włosami po delikatnych przejściach, włosy wyglądają po niej ładnie, są błyszczące i dobrze się rozczesują.

SPRAY - IL SALONE MILANO - DETOX


Ostatni produkt najbardziej mnie interesujący, spray - tarcza. Fajnie pachnie, powoduje że włosy są sypkie, miękkie takie fajniutkie w dotyku. Już po pierwszym użyciu robi na włosach wow. Ma również za zadanie chronić naszą skórę głowy i włosy przed zanieczyszczeniami.

Ogólnie ta linia bardzo przypadła mi do gustu. Włosy pięknie pachną, zapach długo utrzymuje się na włosach. Zastosowanie wszystkich trzech produktów przy jednej stylizacji włosów trochę je obciąża, co powoduje że szybciej się przetłuszczają i nie odbijają się od skóry głowy. Dlatego w moim przypadku lepiej sprawdziło się stosowanie wariantu szampon - spray, lub szampon - odżywka bez łączenia trzech produktów. Kosmetyki są bardzo wydajne, wystarczy ich na prawdę niewielka ilość by dobrze nałożyć produkt na włosy. Poza tym bardzo sobie chwalę ten produkt i na pewno nie będzie to moja jednorazowa przygoda z marką IL SALONE MILANO.
Bardzo polecam.


14 komentarzy:

  1. Nie znamy tej marki ale z opisu są całkiem ciekawe, może warto się nimi zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria do włosów z węglem? Nigdy nie słyszałam, a brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Węgiel drzewny w składzie szamponu brzmi strasznie:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam firmy i jej kosmetyków.
    Bardzo lubię kosmetyki,które mają piękny, ale niezbyt nachalny zapach.
    Ładne opakowania, ale czarny kolor balsamu wygląda niezbyt zachęcająco.
    Do wypróbowania, bo lubię zmieniac kosmetyki.
    Pozdrawiam!
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekty mnie nie zachęciły, na razie spasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ta markę ale hmm chyba jeszcze nie osobiście tylko z opinii innych

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale brzmiały właśnie tak włosko :)
    Ładne opakowania!
    Intryguje mnie kolor tego balsamu. Uwielbiam piękne zapachy!
    Myślę, że taki szampon by się u mnie sprawdził. Często mam problem ze skórą głowy...
    Nie miałam nigdy takiego typu sprayów, ale brzmi naprawdę ciekawie.
    Myślę, że seria kosmetyków godna uwagi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarnego szamponu jeszcze nigdy nie stosowałam, a moje włosy lubią być dobrze umyte, inaczej opadają pod ciężarem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam czarnych kosmetyków do twarzy i czarnej pasty do zębów, ale w przypadku włosów jeszcze nie miałam okazji takich wypróbować. Prezentują się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie marka nie jest mi znana, ale z chęcią przetestowałabym coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię od czasu do czasu z obić sobie taki detoksik. Fajnie zapowiada się ta serią.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej marce ani o produkcie. Wygląda naprawdę ciekawie. Będę musiała go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tej marki, ale kosmetyki zapowiadają się całkiem dobrze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Intrygujące te kosmetyki, efekt wow mnie jak najbardziej przekonuje

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia