23 sierpnia 2020

Świetna zabawa nie tylko dla naszych dzieci / Klocki Plus Plus mini


Plus-Plus to duński producent klocków o niezwykle unikatowym kształcie plusików.
Kształt ten wbrew pozorom daje ogromne pole manewru, a jeżeli chodzi o tworzenie, to tutaj największą barierą może być tylko i wyłącznie nasza wyobraźnia.

Fenomen tych klocków jest taki, że można z nich zbudować prawie wszystko, płaskie figurki, ale też dzięki ich kształtowi można budować przestrzennie.

Klocki produkowane są z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, bez dodatku szkodliwych substancji, co myślę jest bardzo ważne z perspektywy rodziców, ponieważ w końcu nimi mają bawić się nasze dzieci.
Moim zdaniem klocki to jedne z fajniejszych zabawek którymi bawią się nasze dzieciaczki, my całą rodziną uwielbiamy je układać, pięknie rozwijają wyobraźnię dziecka. Fajnie sprawdzają się jako zabawa na dłuższe zimowe wieczory a przede wszystkim nie nudzą się. Klocki Plus- Plus to dla mnie strzał w dziesiątkę, fajnie się z nich buduje. Chyba jedyną rzeczą do której mogłabym się przyczepić to instrukcja która jest dołączona do klocków, opisana jest ciekawie, szczegółowo jeżeli chodzi o pojedyncze elementy konstrukcji, mało jest jednak pokazane jak dokładnie połączyć elementy by te tworzyły spójną konstrukcję. Ale to naprawdę mały minusik. Zawsze przecież można budować elementy i budowle które są wytworem naszej wyobraźni.

Zapraszam na fanpage producenta  https://www.facebook.com/PlusPlus-Polska-927823714008892/

14 komentarzy:

  1. Zupełnie nie znam tych klocków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę warto poznać, jeśli w domu jest mały konstruktor :)

      Usuń
  2. też bym się pobawiła hihih Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u nas zabawa dla całej rodziny :) Więc czemu nie :)

      Usuń
  3. Kiedyś próbowałam bawić się takimi klockami i przyznam, że bardzo spodobała mi się taka zabawa. Teraz też bym się na nią skusiła, rozważę opcję zakupienia dla rodzinki, lubimy takie wspólne ćwiczenie kreatywności. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jak najbardziej, u nas zabawa przednia :)

      Usuń
  4. fajne są takie przestrzenne klocki, to połączenie klocków i puzzli, zabawa nimi sprawi radość każdemu dziecku i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie posiadamy dokładnie tych klocków, ale z firmy Marioinex, zabawa trwa bez końca! Zabawa dla dziecka jak i dla rodzica!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już podobny zestaw klocków, tylko były one troszkę większego formatu. Natomiast uważam, że to ciekawa propozycja dla zabawy oraz ćwiczenie precyzji i manipulacji małych raczek. Pomyślę o takich dla starszaka.

    OdpowiedzUsuń
  7. sama jak byłam mała chętnie układałam klocki, to jedna z lepszych zabaw :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę takie klocki, myślę że spodobałyby się mojemu synkowi. Zbliżają się jego urodziny, więc może kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne są takie zabawy klockami 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja córka lubi bawić się klockami, najczęściej z mężem budują różne rzeczy. Ja nie mam takiej wyobraźni i pomysłów na tworzenie ciekawych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  11. mamy i uwielbiamy! sama lubię się nimi bawić ;-)

    OdpowiedzUsuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia