29 grudnia 2018

Avon Mark / różowe refleksy

Róż na paznokciach jest zawsze modny, i chyba większość z nas kobiet uwielbia ten kolor.
Jeśli mam ochotę na delikatny i subtelny oraz mega dziewczęcy design, to stawiam właśnie na delikatne, czasem pudrowe róże.
Poniżej moja kolekcja subtelnych różowych lakierów o różnych efektach
Na zdjęciu mamy pięć lakierów, lakiery choć ładnie prezentują się w buteleczce, mają różne krycie i każdy prawie jest innej konsystencji, jeden z nich ma piaskową strukturę.
Każdy paznokieć pomalowany jest w innym odcieniu różu.
A Wam jak się podoba taki manicure? 

Pierwszy od prawej - Pretty in Pink (żelowy połysk), Glam Rock (efekt piasku 3D ), Sheer Glow (żelowy połysk), Pearl Shine, Metallize Me (Modny metalik)
Czy tak jak ja dacie się czasem skusić na mega słodki i dziewczęcy manicure? Czy preferujecie bardziej wyraziste kolory?

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię taki pastelowy i stonowany manicure, choć na większe wyjścia lubię też zaszaleć :)

      Usuń
  3. Trochę słabe mają krycie, ale to jasne kolory, więc zazwyczaj trzeba nałożyć więcej warstw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niektóre prześwitują i trzeba by nałożyć więcej warstw

      Usuń
  4. Avon ma całkiem fajne lakiery do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  5. Piaskowy musi trafić do mojej kolekcji słodziaków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest przesłodki, dodatkowo pomalowany jeden wygląda bardzo fajnie przy reszcie gładkich

      Usuń
  6. Śliczny piasek, dawno nie widziałam lakierów o tej fakturze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne odcienie, obecnie stawiam na hybrydy, ale wcześniej kupowałam lakiery z Avonu i byłam z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pastele :) Również mam w swojej kolekcji kilka lakierów z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba nie są lakiery dla mnie ;) Piaskowy wygląda najciekawiej, ale nie gustuję w piaskowym wykończeniu na swoich paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu można coś zmienić :) ja w sumie też nie gustuję w piaskowych paznokciach, dlatego pomalowany tylko jeden :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia