30 grudnia 2018

Główka prysznicowa / Hansgrohe Raindance Select S z PowderRain

Kochani pewnie jak i u większości z Was, tak i u mnie, moja łazienka stała się ostatnio wspaniałą oazą i spa w jednym, w której coraz częściej i dłużej mogę się zrelaksować, odpocząć i odprężyć po męczącym dniu.
Na początku Grudnia w moje ręce trafiła  główka prysznicowa Hansgrohe Raindance Select S z PowderRain. 
No Tylko na nią popatrzcie, przyznam że jak dla mnie, to prezentuje się przepięknie, a jaka jest w codziennym funkcjonowaniu i czy sprawdziła się u mnie, oraz który strumień najbardziej mną zawładnął? Jeśli chcecie znać odpowiedz na te pytania, to zapraszam do czytania.

Dane techniczne:
Średnica: 125 mm, (jest nieco większa od tej, którą używałam do niedawna.)
Kolor wykończenia: chrom
Główka prysznicowa posiada trzy rodzaje strumienia wody

WhirlAir / to skoncentrowane trzy masujące strumienie wody na zbolałe i napięte mięśnie. Jeśli wodę puścimy delikatnie, trzy strumienie wody masując ciało w miejscu, jeśli zaś wodę puścimy mocniej, wtedy strumienie wody się obracają masując nasze ciało.
Tego strumienia używam najczęściej na mocno zmęczone i przeciążone mięśnie kręgosłupa i barków. Oj wspaniałe uczucie masażu.

Rain / obfity prysznicowy deszcz stymulujących skórę kropel wody. U mnie idealnie sprawdza się do wypłukiwania szamponu,olei i odżywek z włosów, oraz jeśli mam mniej czasu na wieczorny prysznic.

PowderRain / Nowość /przy tym strumieniu mamy możliwość zrelaksować swoją skórę tysiącem  jedwabistych mikrokropelek, (każda pojedyncza dysza ma sześć drobnych otworów, które dzielą strumień wody na mikrokropelki ), które zamieniają się w delikatnie otulającą ciało mgiełkę. Jest to bez wątpienia mój ulubieniec prysznicowy, przy którym relaksuję ciało i duszę.


A to wszystko regulowane jednym przyciskiem Select, wystarczy jedno kliknięcie, którym prosto i łatwo zmieniamy rodzaj strumienia.
No i kochani najważniejsze, główka prysznicowa Hansgrohe wyposażona jest w nową technologię  Quick Clean (szybkie czyszczenie), czyli jeśli  i waszą zmorą do tej pory (bo moją tak) było  mozolne czyszczenie dysz prysznicowych z osadzającego się w nich kamienia, to w tej główce mamy już sprawę rozwiązaną, bowiem w główce prysznicowej mamy elastyczne silikonowe dysze, dzięki czemu po zwykłym uciśnięciu i przetarciu ich palcem możemy w łatwy sposób je wyczyścić.

A Wy jakiej główki prysznicowej używacie?
Myślicie,że warto zainwestować w odrobinę luksusu??

13 komentarzy:

  1. Ja używam zwykłej główki, ale mam też deszczownię nad głową, o której nigdy nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Deszczownicę bardzo lubię :) Ja bym o niej pamiętała zawsze :)

      Usuń
  2. my mamy wannę :D więc póki co prysznica nie kosztujemy;p

    OdpowiedzUsuń
  3. W wannie również można mieć prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu podczas którego strumienia relaksujesz się najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jakąś zwykłą główkę. Korzystam z niej jedynie przy myciu włosów i czyszczeniu wanny. Na co dzień wolę kąpiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami też wolę wymoczyć ciałko w wannie z dużą ilością piany :) Ale przeważnie korzystam z prysznica

      Usuń
  6. Widziałam tą główkę prysznicową, znajoma ma taką od jakiegoś czasu. Prezentuje się bardzo ładnie i spełnia swoją rolę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam podobną, ale z pięcioma opcjami lania wody do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fantastycznie, jestem ciekawa jakie dodatkowe strumienie jeszcze są u Ciebie

      Usuń

Świetnie,że tutaj jesteś.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz, motywuje on mnie do dalszego działania.
Niebawem odwiedzę i twoją stronę.
Pozdrawiam

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia